Pesquise abaixo seu problema e toque em '+' para encontrar a solução

Uso do Produto: Instruções

Edite o nome wi-fi para o mesmo nome wi-fi ao qual o seu telemóvel está conetado, manualmente pelo teclado.

No App do Telemóvel

Para atualizar seu próprio método de alerta:

  1. Navegue até a página Perfil na barra inferior.
  2. Clique na seção “Alterar perfil”.
  3. Podes alterar o método de alerta no último menu suspenso e clicar em “Salvar alterações”.

Para atualizar o método de alerta das suas equipes:

  1. Navegue até a página da equipe na barra inferior.
  2. Clique no botão de edição da equipe específica, cujo método de alerta precisa ser atualizado.
  3. Pode alterar o método de alerta no menu suspenso e clicar em “Salvar alterações”.

No Painel da Web

Para atualizar seu próprio método de alerta:

  1. Navegue até a página Perfil clicando no ícone Pessoa no canto superior direito.
  2. Podes selecionar o método de alerta necessário na lista e clicar em “Salvar”.

Para atualizar o método de alerta da sua equipe:

  1. Navegue até a página Gerenciamento de Equipe na barra lateral.
  2. Clique no botão de edição da equipe específica, cujo método de alerta precisa ser atualizado.
  3. Pode alterar o método de alerta no menu suspenso e clicar em “Salvar”.

In Mobile App

To add staff member:

  1. Navigate to the Staff page in bottom bar. Click on plus button in top-left of the screen.
  2. Fill up your staff details in all the required fields.
  3. Click on “Add Staff” button to add the staff.

In Web Dashboard

To add staff member:

  1. Navigate to the Staff Management page from side menu. Click on “Add Staff Member” button in top-right of the screen.
  2. Fill up your staff details in all the required fields.
  3. Click on “Save” button to add the staff.

In Mobile App

To add a room:

  1. Navigate to the Room page from side menu. Click on plus button in top-left of the screen.
  2. Enter name for your room.
  3. Select one or more devices placed in this room.
  4. Click on “Add Room” button to add the room.

In Web Dashboard

To add a room:

  1. Navigate to the Room Management page from side menu. Click on “Add Room” button in top-right of the screen.
  2. Enter name for your room.
  3. Select one or more devices placed in this room.
  4. Click on “Submit” button to add the room.

 

In Mobile App

To update your login password:

  1. Navigate to the Profile page in bottom bar.
  2. Click on “Change Password” section.
  3. Enter your existing password in first input box.
  4. Enter your new password in next two input box.
  5. Now, click on “Change Password” button.

In Web Dashboard

To update your own alert method:

  1. Navigate to the Profile page by clicking on Person icon on top-right.
  2. Now, navigate to “Update Password” tab.
  3. Enter your current password in first input box.
  4. Enter your new password in next two input box.
  5. Now, click on “Save” button.
Dear user, It is not possible to update username of manager account.
But you can update username for your staffs at Staff > Click on the triple dot button of that Staff member> Edit then update the username and click on Save Changes.

Dear user, you can multiple devices in a room. You can follow the steps mentioned in the faq titled “How can I add room” to add a room with multiple devices.

Staff member can only see the alerts page and manage their profile section. They will receive the alerts (push notification/email/sms) from the rooms as per the alert method set in their profile.
Fill-in the form below

Still need assistance?

or email us directly at [email protected]